Сунуш Софт Ритейл

  1. Кызмат көрсөтүү жөнүндө келишим түзүү боюнча оферта
  2. Келишимдин предмети
  3. Келишим түзүү жана Кызматтарга заказ берүү
  4. Кызмат көрсөтүүнүн жалпы шарттары
  5. Кызматтардын баасы жана эсептешүү тартиби
  6. Тараптардын жоопкерчилиги
  7. Талаптарды кароо тартиби
  8. Башка шарттар
  9. Компаниянын реквизиттери

Кызмат көрсөтүү жөнүндө келишим түзүү боюнча оферта

Ушул документ Жоопкерчилиги чектелген коом «Софт Ритейл» (мындан ары – «Компания») тарабынан Компания сунуштаган Сервиске катталган юридикалык жактар же жеке ишкерлер (мындан ары – «Колдонуучулар») үчүн кызмат көрсөтүү жөнүндө типтүү келишимди (мындан ары – «Келишим») төмөндө көрсөтүлгөн шарттарда түзүүгө сунуш (мындан ары – «Оферта») болуп саналат.

Бул Офертанын алкагында колдонулган терминдердин аныктамасы Сервисти колдонуу эрежелеринде көрсөтүлгөн, алар интернет тармагында https://sr.kg/ky/pravila-ispolzovaniya-servisa/pravila-ispolzovaniya-servisa-soft-ritejl/pravila-ispolzovaniya-servisa-soft-ritejl-2025/ дареги боюнча жайгашкан.

Келишимдин предмети

1.1. Бул Келишим Компания менен Колдонуучунун ортосунда https://sr.kg/ky/support/servis/ сайтында жайгашкан кызматтарды (мындан ары – «Кызматтар») көрсөтүү учурунда жаралган милдеттенме мамилелеринин жалпы шарттарын аныктайт.

Компания Сервис аркылуу берилген сурамдардын негизинде Колдонуучуга Кызматтарды көрсөтүүгө милдеттенет.

Ар бир Кызматтын сүрөттөлүшү, анын көрсөтүү шарттары жана Компаниянын акысы https://sr.kg/ky/support/servis/ дарегиндеги «Сервис» бөлүмүндө жайгашкан.

Бул шарттар тараптардын Сервис аркылуу Кызмат көрсөтүү боюнча өзүнчө макулдашууларынын (келишимдеринин) негизинде толукталышы же такталышы мүмкүн.

1.2. Бул Келишим ачык шарттар менен түзүлгөн келишим болуп саналат. Сервис аркылуу ар бир Кызматка байланыштуу бүтүмдүн маанилүү шарттары Колдонуучу тарабынан интерфейс аркылуу тандалат жана ошонун негизинде тараптар бүтүмдүн шарттарын макулдашышат.

Келишим түзүү жана Кызматтарга заказ берүү

2.1. Оферта Колдонуучу тарабынан акцепттелген болуп эсептелет, ал эми Келишим Компания менен Колдонуучунун ортосунда Колдонуучу тарабынан тиешелүү Кызмат үчүн төлөм жүргүзүлгөн учурдан тартып түзүлгөн деп эсептелет.

2.2. Келишим Сервистин Колдонуучусу менен гана түзүлүшү мүмкүн.

Кызмат көрсөтүлөрдүн алдында Колдонуучу Компанияга төмөнкү маалыматтарды берүүгө милдеттүү: Сервистин идентификациялык номери, толук наамы, юридикалык жана почта дареги, Салык төлөөчүнүн идентификациялык номери (ИНН), байланыш телефону жана байланыштуу кызматкер, ошондой эле Кызмат көрсөтүү шарттарында көрсөтүлгөн кошумча маалыматтар.

2.3. Келишимдин алкагындагы ар бир Кызматка заказ берүү маалыматтык-техникалык мүнөздөгү өзүнчө бүтүм болуп эсептелет.

Бүтүм Сервис аркылуу жеткиликтүү жана төлөнгөн Кызматтар боюнча түзүлүшү мүмкүн.

2.4. Төлөм жүргүзүү Колдонуучу тарабынан сунуш кылынган бүтүм шарттарын кабыл алуу болуп саналат.

2.5. Колдонуучу ар бир Кызматка заказды Офертанын, Сервис эрежелеринин жана тиешелүү Кызматтын шарттарына ылайык жол-жоболоштурууга милдеттүү.

2.6. Колдонуучу Сервис интерфейси аркылуу Кызматтарды тандап, заказ берип жана төлөм жүргүзүү менен, Кызматтардын параметрлерин жана баасын өз ыктыяры менен кабыл алганын билдирет.

Кызмат көрсөтүүнүн жалпы шарттары

3.1. Колдонуучу Кызматты алуу үчүн алдын ала төлөм жүргүзүүгө жана Сервис эрежелерин сактоого милдеттүү.

3.2. Компаниянын Кызмат көрсөтүү милдеттери Колдонуучунун төлөм жана эрежелерди сактоо милдеттерине жооп кылат. Эгерде Колдонуучу бул милдеттерди аткарбаса, Компания Кызмат көрсөтүүдөн баш тартууга укуктуу.

3.3. Компания Кызматтарды техникалык мүмкүнчүлүккө жараша көрсөтөт. Эрежелердин бузулушу Компаниянын милдеттерин аткарууга тоскоол болушу мүмкүн.

3.4. Компания ар бир адамга Кызмат көрсөтүүгө милдеттүү эмес жана эрежелер бузулган учурда Кызмат көрсөтүүдөн баш тартууга укуктуу.

3.5. Кызматтын мазмуну, көлөмү жана мөөнөтү анын шарттарында көрсөтүлөт.

3.6. Сервис аркылуу көрсөтүлүүчү Кызматтар өзгөртүлүшү, толукталышы жана жаңыланышы мүмкүн. Алар «кагыдай бар» режиминде көрсөтүлөт.

3.7. Компания Колдонуучуга Сервис интерфейси, SMS, электрондук почта жана телефон аркылуу Келишимге байланыштуу билдирүүлөрдү жөнөтүүгө укуктуу.

3.8. Колдонуучу Кыргыз Республикасынын мыйзамдарын, ушул Келишимдин жоболорун жана Сервис эрежелерин сактоого милдеттүү.

3.9. Компаниянын талабы боюнча Колдонуучу Келишимдин тарабы катары аныктоо үчүн зарыл болгон документтерди берүүгө милдеттүү.

3.10. Тараптар логин жана сырсөз менен аткарылган аракеттерди Колдонуучунун аракеттери катары таанышат жана алар жөнөкөй электрондук колтамга барабар.

Кызматтардын баасы жана эсептешүү тартиби

4.1. Келишимдин алкагында түзүлгөн ар бир бүтүм боюнча тандалган Кызматтын баасы анын түрүнө, көрсөтүлүү мөөнөтүнө, пакет курамына жана башка параметрлерине жараша аныкталат.

Тандалган Кызматтын баасы Сервис интерфейсинде сом түрүндө көрсөтүлөт.

Кызматтын баасына, зарыл болгон учурда, Кыргыз Республикасынын мыйзамдарына ылайык кошумча нарк салыгы (КНС) кирет. Төлөм учурдагы баалар боюнча жүргүзүлөт.

4.2. Колдонуучу Кызматтар үчүн төлөмдү Компания көрсөткөн эсеп боюнча, банктык которуу жолу менен жүргүзүүгө милдеттүү.

4.4. Төлөмдө төлөө эсеби, Колдонуучунун идентификациялык номери (id), наамы жана ИНН көрсөтүлүшү зарыл.

Төлөм дайындоосунда көрсөтүлгөн маалыматтар туура толтурулушу керек. Эгерде маалыматтар көрсөтүлбөсө же туура эмес көрсөтүлсө, Компания төлөмдү кабыл алынган деп эсептебей коюуга же өз эсебиндеги маалыматтарга таянып төлөмдү аныктоого укуктуу.

4.5. Кызмат көрсөтүлгөндөн кийин, Компания электрондук документ жүгүртүү системасы аркылуу универсалдуу өткөрүп берүү документин (УӨД) электрондук түрдө түзөт. Кагаз түрүндөгү көчүрмө почта аркылуу жөнөтүлүшү мүмкүн.

4.7. Эгерде Колдонуучу 5 иш күнүнүн ичинде жазуу жүзүндө негизделген доо арыз келтирбесе, көрсөтүлгөн Кызматтар УӨД боюнча тийиштүү деңгээлде көрсөтүлдү жана толук кабыл алынды деп эсептелет.

4.8. УӨД жана башка билдирүүлөрдү алуу жоопкерчилиги Колдонуучуга жүктөлөт. Компания байланыш каналдарынын иштебей калышы, провайдерлердин аракетсиздиги, профилге кирүү мүмкүнчүлүгүн жоготуу же башка себептерден улам документтердин жетпей калышы үчүн жоопкерчилик тартпайт.

4.9. Бардык реквизиттер (наамы, юридикалык дареги ж.б.) Компания тарабынан Колдонуучу берген маалыматтарга ылайык көрсөтүлөт.

4.10. Колдонуучу берген маалыматтардын тууралыгы үчүн жооп берет. Реквизиттер өзгөргөндө Компанияны дароо кабардар кылууга милдеттүү.

4.11. Компания Колдонуучу берген маалыматтарды Кыргыз Республикасынын Юридикалык жактардын бирдиктүү мамлекеттик реестри менен салыштырып текшерүүгө укуктуу жана зарыл болгон учурда ИННге ылайык тактап киргизүүгө укуктуу.

Тараптардын жоопкерчилиги

5.1. Компания Кызмат көрсөтүүнү тийиштүү деңгээлде камсыз кылууга аракет кылат, бирок төмөнкү учурларда зыяндар үчүн жоопкерчилик тартпайт:

5.1.1. Интернетке байланышкан техникалык мүчүлүштүктөр;

5.1.2. Үчүнчү жактар тарабынан Сервиске уруксатсыз кийлигишүү, DDoS чабуулдары, вирус программалар ж.б.;

5.1.3. Колдонуучунун Сервиске кирүү мүмкүнчүлүгүн жоготушу;

5.1.4. Жогорку күч (форс-мажор) жагдайлар.

5.2. Компания күнөөлүү болгон учурда зыян келтирилсе, жоопкерчилик Кыргыз Республикасынын мыйзамдарына ылайык аныкталат жана зыяндын өлчөмү Кызматтын баасынан ашпоого тийиш.

5.3. Колдонуучунун Сервис эрежелерин бузушунан келип чыккан зыян үчүн Компания жоопкерчилик тартпайт.

5.4. Колдонуучунун төлөмүнүн Компанияга жетишин камсыз кылуу жоопкерчилиги Колдонуучуга таандык.

5.5. Колдонуучу логин жана сырсөздү колдонуп жасалган аракеттер үчүн толук жоопкерчилик тартат.

5.6. Логин же сырсөз жоголгон учурда, Колдонуучу дароо сырсөздү алмаштырып, коопсуздукту камсыз кылууга милдеттүү.

5.7. Компания Сервис техникалык мүмкүнчүлүктөрү Колдонуучунун үмүтүнө жооп берет деп кепилдик бербейт.

Талаптарды кароо тартиби

6.1. Келишимге байланыштуу талаш-тартыштар Кыргыз Республикасынын мыйзамдарына ылайык сотко берилет.

6.2. Сотко чейин, Колдонуучу Компанияга жазуу жүзүндө доо арыз берип, далилдөөчү документтерди тиркөөсү зарыл. Доо арыз 30 календардык күндүн ичинде каралат.

Башка шарттар

7.1. Келишим ушул Офертанын 2-бөлүмүндө көрсөтүлгөн тартипте түзүлгөн учурдан тартып күчүнө кирет жана аны токтотууга чейин күчүндө болот.

7.2. Компания Офертанын мазмунун өзгөртүүгө же толуктоого укуктуу. Өзгөртүү күнү – Офертанын жаңы редакциясы Сервиске жайгаштырылган күн.

7.3. Колдонуучу Кызматтарды пайдаланууну уланткан учурда, Офертага болгон өзгөртүүлөрдү кабыл алган болуп эсептелет. Бирок, буга чейин төлөнгөн Кызматтарга бул өзгөртүүлөр колдонулбайт.

7.4. Компания Келишимди мыйзамда көрсөтүлгөн тартипте, анын ичинде Колдонуучунун Сервис эрежелерин бузгандыгына байланыштуу бир тараптуу токтотууга укуктуу.

7.5. Колдонуучу 3 жыл бою Кызматтарды колдонбогон учурда, Келишим Колдонуучунун демилгеси менен токтотулган деп эсептелет.

7.6. Бул Келишим тараптардын бардык макулдашууларын чагылдырат жана мурдагы бардык келишимдерди жокко чыгарат, эгерде башкача макулдашуу болбосо.

7.8. Мазмуну боюнча мөөнөтү бүткөндөн кийин да күчүндө кала турган жоболор (мисалы: купуялуулук, эсептешүү ж.б.) толук аткарылганга чейин күчүндө болот.

Компаниянын реквизиттери

ЖЧК «Софт Ритейл» Кыргыз Республикасы, Бишкек ш. Электрондук почта: support@sr.kg

Веб-сайт: https://sr.kg/

You might also like